joi, 7 ianuarie 2010

6

Fugea atat de repede incat tocmai dupa ce a disparut i-am simtit durerea.Durea.Foarte mult.Dr nu stiu pe care dintre noi mai mult.
Jacob,Bella si Edward ,cu Renesmee in brate veneau dinspre casa.Jacob scotea sunete ciudate care o faceau pe Renesmee sa rada tare.
Pareau o mica famile fericita.
M-au vazut si sunetele au incetat.
-Hey Jasper ce faci aici? m-a intrebat Bella.
-Aceea era Leah?Jacob a intrebat in acelasi timp cu Bella.
-Da era Leah,am zis,neraspunzand intrebarii Bellei.
Edward a inghetat la gandurile mele.S-a uitat la mine,incercand sa inteleaga .Apoi si-a scuturat capul ,si am simtit neincredere din partea lui.Parea sa inteleaga mai mult decat intelegeam eu desi nu parea incantat de asta.Mi-am ridicat sprancenele uitandu-ma urat la el,,Care e problema''?
A deschis gura sa-mi raspunda dar i-a observat pe ceilalti.Renesmee se uita la noi asa intens incat m-a speriat.

0 comentarii: