marți, 5 ianuarie 2010

4

Nu dadusem asa multa atentie lupilor,chiar deloc,desi in ultimul timp,Jacob era aici cam 24 de ore,7 zile pe saptamana si Seth venea destul de des..Nu le dadusem atentie deloc,pana acum.Mergeam prin padurea ce inconjura casa noastra cand am observat-o.Nu o vedeam,dar stiam ca era acolo imediat ce am simtit-o.Desi fratele sau era o persoana nobila ,pentru cineva ca mine sa fiu in preajma ei era greu.Era plina de durere si amaraciune incat ma durea fizic.
-Leah?Am zis catre copacii din fata mea,sperand ca vocea nu-mi sunase asa cum ma simteam.
Am auzit crengi rupandu-se si sunetul ghearelor zgariind lemnul.Apoi a disparut.Nu avea chef de discutat.Banuiesc.
Dupa acea mica intalnire din padure,am vazut-o ,mai bine zis am simtit mereu prezenta ei,desi niciodata nu discutam.Eram asemanatori amandoi,cautand linistea in padure,amandoi bantuiti de trecut,amandoi fara a simti nevoia de a vorbi.Dar diferenta dintre noi doi era ca eu o aveam pe Alice ,motiv sufiecient ca sa traiesc.Si ea nu avea nimic.Poate acesta era motivul pentru care vroiam sa o ajut,desi nu imi placeau lupii deloc.Stiam ca eram singurul din jur care nu numai ca stia,dar si intelegea cum se simtea.Si nu neaparat pentru ca puteam simti cum se simtea,ci pentru ca treceam printr-o durere similara cu a ei.

0 comentarii: