sâmbătă, 16 ianuarie 2010

7

-Hai sa mergem,Charlie ne asteapta,a zis Edward ridicand-o pe Renesmee in aer.
-Distractie placuta,le-am urat,neacordandu-le atentie.
Imediat am simtit o mana micuta atingandu-mi fata.Renesmee mi-a aratat lupul alb si mare pe care l-a vazut fugind si in gandurile eu m-a intrebat daca lupul alb era prieten cu Jacob.
-Nu stiu,am zis,dar il poti intreba pe el.
Renesmee a ridicat din umeri.
-Este ea o prietena de a ta?M-a intrebat cu vocea ei clara
Eram surprins de aceasta intrebare.
-Nu o cunosc asa de bine,i-am raspuns sincer intrebandu-ma de ce vroia sa stie.
Apoi s-a aplecat iar din bratele lui Edward si imediat ce m-a atins am vazut-o pe Rosalie.Am auzit vocea lui Renesmee intreband-o pe ,,Rosie,, de ce mereu par asa furios.
,,El nu e ca noi,Nessie.El nu iubeste oamenii'' i-a raspuns ea la intrebare.
,,Poate fi un pericol pentru tine asa ca nu te apropia de el.''

0 comentarii: